Az egészséges fogyókúra nem lehetetlen, néhány egyszerű tanáccsal könnyen elkerülhetjük a jojóeffektust. Ráadásul az alábbi pontokat betartva könnyebben válik életmóddá a diéta, és így hosszabb eredményeket érünk el.

Nézzünk meg pár ilyen tanácsot!

  1. Megesik, hogy a barátaink vagy az ismerőseink vacsorázni hívnak. Az a legjobb, ha ilyenkor már kész tervvel megyünk. Jó, ha köretnek csak zöldséget kérünk, este nem eszünk kenyeret, és a borral is óvatosak vagyunk. Nem ciki vizet inni!
  2. Nem elég, ha csak a fogyókúra lebeg a szemünk előtt, ugyanolyan fontos az izomzat kiépítése is. Ezt tehetjük edzőteremben, de nyugodtan használhatunk applikációkat és online videókat.
  3. Ne feledkezzünk meg a jutalmakról. Ha túl sokat várunk el magunktól, akkor nehezen érünk el a célig, és gyakran elmehet a kedvünk az egésztől. Tűzzünk ki kisebb célokat, és utána ajándékozzuk meg magunkat valamivel.
  4. A stressz a fogyókúra egyik legnagyobb ellensége, főleg azoknak, akik nyomás alatt enni kezdenek. Próbáljunk meg pihenni, még a munkahelyen is keressünk szabad perceket. Ne feledkezzünk meg az esti alvásról sem.

  1. A jegyzetelés nemcsak a fogyókúra alatt, hanem utána is segíteni fog. Ehhez nincs másra szükség, mint egy füzetre, vagy akár a telefonunkat is használhatjuk, mivel rengetek applikáció áll a rendelkezésünkre.
  2. Sokan csak a fogyókúra ideje alatt sportolnak, azonban érdemes továbbra is folytatni. A sport boldogsághormonokat szabadít fel a testben, így boldogabbak leszünk tőle.
  3. A napi öt étkezés fogyókúra után is fontos, hogy ne legyünk éhesek, és ne együnk hirtelen túl sokat.
  4. Ha nagyon szeretjük az egyik édességet, akkor hetente, vagy havonta egyszer engedjünk a csábításának. Ellenkező esetben könnyen lehet, hogy a vágy győz az akarat felett.
  5. Ha azt tapasztaljuk, hogy visszajött egy kiló, akkor ne keseredjünk el. A sok stressz csak újabb kilókhoz fog vezetni, inkább folytassuk a fogyókúrát.
  6. plusz tipp: megnézem

Végül, de nem utolsó sorban tanuljunk meg önuralmat gyakorolni. Ha ettünk egy kis csokit, akkor ne együnk többet, a NEM szó igazi barátunk lesz.